09.08.2010.
Before the worst
Novi početak. Novi uvod. Nova patnja...jer ne znam što napisati kao uvodni post. Volim to! -.- No da, blogosfera je zamrla (blago rečeno). Ne bih htjela pisati o sebi, svome životu, kak' imam kul prijatelje i kak' mi je dečko awich - jer ništa od navedenog nemam :). Pisat ću o onome što mi trenutno dođe, kao npr. sada kako razmišljam o ovoj prokletoj muhi koja mi već pola sata sere po netaknutoj pizzi.
Zato ću za uvod bolje napisati nešto općenito (čisto da znate što očekivati):

1. Ne želim da mi odbrojavate u komentarima jer ćete istom to brzinom napustiti ovaj blog.
2. Ne želim da mi pišete nešto tipa ovog jer je to sada kul: "$up3r bl0oOgacH, p0$j3t! m0y & k0mM@j!" - možeš me očekivati...pa NIKADA! Nemam vremena baviti se dešifriranjem navedenog teksta, to me umara i čini živčanom, tako da: don't do that! Ako ne misliš komentirati u vezi posta, onda ni nemoj.
3. Ako misliš kakiti posjeti gospodina u gornjem desnom kutu [x], on ti može pomoći.
4.Ne volim pravila! Ali ovo me nervira, pa bolje spriječiti nego liječiti. :)


Da ne gnjavim više, novi post ću napisati kad se nešto veoma zanimljivo dogodi u mom preuzbudljivom životu kojeg posljednjih mjesec dana provodim u krevetu jer, kako sam napomenula na početku, imam život. :O.

Photobucket
(c) deviantART


Title credit: Script - Before the worst

Komentari (17) On/Off