15.08.2010.
Have you been eating bunnies?
Definitivno je vrijeme za novi post. Dosadno mi je i muka mi je od Facebooka (-.-) i našla sam materijala da pljujem po njemu do beskonačnosti, ali odlučih da ipak neću...ili možda ipak hoću? :O
Kako god, posljednjih par dana umirem od...dosade? Skidam si filmove k'o da sam na nekim težim drogama (hvala ti Bože na flatu *.*). Bila sam i kod rodbine, malo socijalizirati se kako kažu roditelji moji (volim inverziju, malo bolesno). Išla sam s tetkom i još nekom njezinom tamo random prijateljicom van (s obzirom da su već podosta starije, nije bilo ni toliko loše - i ne, nisam to upravo napisala). Doslovce sam odbrojavala sekunde kad ću doma. Kad sam došla, ništa spektakularno se nije dogodilo. I tako sam se bacila na ponovno gledanje serije:

The Vampire Diaries! *.*

Ja jednostavno obožavam tu seriju, tj. bitchy Damona ♥ . Ovo je Damon, sarkastični bad-ass vampir (ah, tko ga ne bi volio):

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
(c) deviantART / Flickr


Inače, ovo je Ian Somerhalder (tip mi nikada nije bio nešto posebno, na slikama je uvijek bio gadan, a Izgubljene (Lost) nisam nikada pratila, ali, ALI, u ovo seriji je *drools*). So, meet Damon:


Znam da je ovaj post malo (hm, da je malo ne bi se znalo :D) seksualno nastrojen (ispričavam se). Jednostavno nemam neke inspiracije o čemu pisati (a vrijeme je da nešto napišem), a sigurno ne mislim pisati o šniclama i krumpirima jer to trenutno jedem. A Damon je puuuuno zanimljiviji od toga (dobro, trenutno mi nije jer sam gladna), ali ♥ . Do sljedećeg posta, koji valjda neće biti očajnički fan post :).


Title credit: Damon Salvatore

Komentari (25) On/Off